Музичне мистецтво, 2 клас

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ЗМІСТУ УРОКІВ ЗА ПРОГРАМОЮ «МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО»
2 КЛАС
(навчально-методичний комплекс (підручник та зошит) автори Л.С.Аристова, В.В.Сергієнко )
1.       Аристова, Л. С. Музичне мистецтво : підруч. для 2 кл. / Л. С. Аристова, В. В. Сергієнко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 128 с. : іл.
2.       Аристова, Л. С. Музичне мистецтво. Робочий зошит : навч. посіб. для 1 кл. / Л. С. Аристова, В. В. Сергієнко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 32 с. : іл.
1-й семестр
Тема 1. Типи музики (8 год)
Дата

Примітка

Ур
Тема уроку
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва
Виконання творів музичного мистецтва
Елементи інтеграції

Основні поняття
Завдання


1
Жили-були три музичні кити
Д. Кабалевський, «Три кити»
«Пісня про школу»      сл. В. Вікторова,        муз. Д. Кабалевського

Музика
Пісня, танець, марш
Підручник с. 9; робочий зошит с. 1.


2
На гостини до пісні
Л. ван Бетховен, «Бабак»
«Пісня про школу»      сл. В. Вікторова,         муз. Д. Кабалевського,  поспівка «Бім-бом»
Фр. м/ф «Кицін дім»;Фр. м/ф або к/ф «Золотий ключик або Пригоди Буратіно»
Пісня
Мелодія
Підручник с. 14; робочий зошит с. 2.


3
У королівстві співучих мелодій
Я. Степовий, «Лугом іду»
«Школяр»,                     сл. Б. Лепкого,            муз. Ф. Колесси
Фр. м/ф «Пісенька для всіх»
Пісня
Підручник с. 18; робочий зошит с. 3.


4
Запрошує танець…
П. Чайковський, вальс з балету «Спляча красуня»; С. Рахманінов, «Італійська полька»
«Школяр»,                     сл. Б. Лепкого,            муз. Ф. Колесси, поспівка «Ми співали»
Фр. з б-ту «Спляча красуня»
Фр. м/ф «Спляча красуня»
Танець
Полька
Підручник с. 22; робочий зошит с. 4.


5
Танці жартують
Д. Шостакович, «Вальс-жарт»; Д. Кабалевський «Танець молодого бегемота»
«Ой заграйте, дударики», сл. В. Панченка,          муз. А. Філіпенка

Танець
Вальс
Підручник с. 26; робочий зошит с. 5.


6
Крокуємо разом…
Д. Кабалевський, «Три варіанти маршу»;               Є. Адамцевич, «Запорізький марш»
«Ой заграйте, дударики», сл. В. Панченка,         муз. А. Філіпенка, поспівка «Добрий день вам, діти»

Фр. к/ф «Вогнем і мечем» Запорізький марш
Марш
Підручник с. 29, 31; робочий зошит с. 6.


7
Марші… для іграшок
П. Чайковський, «Марш дерев’яних солдатиків»;
М. Блантер, «Футбольний марш»
«Веселий музикант»    сл. Т. Волгіної,           муз. А. Філіпенка
Фр. м/ф «Дитячий альбом. Марш дерев’яних солдатиків»;  Фр. м/ф «Як козаки у футбол грали»

Марш
Підручник с. 34; робочий зошит с. 7.


8
Пісня, танець і марш… зустрічаються
Б. Фільц, «Коломийка»;    П. Чайковський, «Танець з кубками» з балету «Лебедине озеро»;              Г. Татарченко, «Гей ви, козаченки»
«Веселий музикант»    сл. Т. Волгіної,           муз. А. Філіпенка, поспівка «Дзвінка пісенька»

Пісня
Танець
Марш

Підручник с. 38; робочий зошит с. 8.

Тема 2. Виражальне та зображальне в музиці (8 год)


9
У колі музичних настроїв
Л. ван Бетховен, «Весела. Сумна»
Білоруська нар. пісня «Перепілонька»

Музика виражає

Підручник с. 43; робочий зошит с. 9.



10

Музика і рух
М. Глінка, «Попутна пісня», М. Римський-Корсаков, «Політ джмеля» з опери «Казка про царя Салтана»
Білоруська нар. пісня «Перепілонька», поспівка «Ми крокуєм вгору»
Фр. м/ф «Казка про царя Салтана»
м/ф «Політ джмеля»
Музика зображає
Підручник с. 46-47; робочий зошит с. 10.


11
Створюємо музичні портрети
Д. Кабалевський, «Три подружки»
А. Мігай, «Зимонька-зима»

Музичний портрет
Підручник с. 50; робочий зошит с. 11.


 12
Як музика малює картини природи?
Е. Гріг, «Ранок» із сюїти «Пер Гюнт»
А. Мігай, «Зимонька-зима», поспівка «Зимонька»
Фр. м/ф «Музичне шоу» (Е.Гріг «Ранок»)

Підручник с. 53; робочий зошит с. 12.


13
Який характер музики?
В. Даченко, «Сердитий гном»; М. Сильванський, «Пташка і кицька»
«Семеро гномів» сл. і музика А. Житкевича
Фр. м/ф «Білосніжка і семеро гномів»
м/ф «Про те, як гном пішов з дому»
фр. м/ф «На гостинах у гномів»
Характер у музиці
Підручник с. 57; робочий зошит с. 13.


14
Святкуємо разом із музикою
У. н. пісня «Ой сивая тая зозуленька»                          в обр. М. Леонтовича
«Семеро гномів» сл.  і музика А. Житкевича, поспівка «Щедрик»

Обробка пісні
Підручник с. 61; робочий зошит с. 14.




    15 -  1   16
Перевір себе
Урок-концерт
Музичні твори на вибір учителя та учнів
Підручник с. 62 - 64; робо-чий зошит с. 15 - 17.
2-й семестр
Тема 3. Основні музичні жанри (8 год.)


17
Подорож із піснею, танцем, маршем
Колядка «Ой коляда-колядниця», щедрівка «Ой там за горою».
Поспівка «Коляд, коляд, колядниця», повторення А. Мігай, «Зимонька-зима»

Музичні жанри
Народні пісні
Підручник с. 69; робочий зошит с. 18.


18
У місті опер
М. Коваль, сцена з другої дії опери «Вовк і семеро козенят»
М. Коваль, хор «Цілий день співаєм, граєм»
Фр. м/ф «Вовк і семеро козенят»
Опера
Підручник с. 73; робочий зошит с. 19.


19
Чарівний світ опери
Ж. Бізе,  марш Тореодора з опери «Кармен»;                М. Коваль, Войовничий марш з опери «Вовк і семеро козенят».
М. Коваль, хор «Семеро козенят»
Фр. м/ф «Вовк і семеро козенят на новий лад»
 Опера
Підручник с. 76; робочий зошит с. 20.


20
У місті балетів
П. Чайковський, «Танець маленьких лебедів» (ф-на п’єса та фрагмент із балету «Лебедине озеро»)
М. Коваль, колискова Мами Кози
Фр. к/ф «Мама»
Балет
Підручник с. 79; робочий зошит с. 20.


21
Пригоди на балетній сцені
С. Прокоф’єв, вальс із балету «Попелюшка»
«Ой весела дівчина Олена»                           сл. Н. Кукловської,     муз. А. Філіпенка
Фр. м/ф «Попелюшка»
Балет
Підручник с. 82; робочий зошит с. 21.


22
На концерті
І. Беркович, концерт для ф-но з оркестром №2, ч.3 (фінал), у. н. п. «Ой лопнув обруч»
«Ой весела дівчина Олена»,   сл. Н. Куклов-ської,  муз. А. Філіпенка, поспівка «Добрий день вам, любі діти»
Фр. м/ф «Музичне шоу» (П.Чайковський «Концерт для ф-но з орк-ром №1»)
Концерт
Підручник с. 85; робочий зошит с. 22.


23
Слухаємо симфонію
У. н. танець, «Козачок», невідомий автор першої половини ХІХ ст. Симфонія соль мінор (4 ч. – Козачок»)
«Пісня про матусю» сл. і муз. Ю. Михайленка
м/ф «Мультсимфонія»
Симфонія
Підручник с. 88; робочий зошит с. 23.


24
Симфонічна історія…
У. н. п. «Журавель»; П.Чайковський, друга симфонія (4 ч., фрагмент)
Укр. нар пісня «Журавель»

Симфонія
Підручник с. 90; робочий зошит с. 23.









Тема 4. Мова музики (9 год.)




25

Як зрозуміти мову музики?
Л. ван Бетховен, «Тема з варіаціями»
Укр. нар.пісня               «А ми просо сіяли»
Фр. м/ф «Снігуронька»
Музична мова
Підручник с. 94; р. з. с. 24.






26


У країні музики завжди лад
Л. ван Бетховен, «Весела. Сумна»; Р. Шуман, «Перша втрата»; К. Сен-Санс, «Королівський марш Лева»
поспівка «Мінор-мажор»
Фр. м/ф «Крихітка Єнот»; Капітошка»; «Мама для мамон-теня», «Літаючий корабель», «Музич-не шоу» (К.Сен-Санс  «Акваріум»)
Лад
Мажор і мінор
Підручник с. 97; робочий зошит с. 25.




27

На гостини до пана темпа
П. Чайковський,  «Кіт у чоботях і Біла кицька» з балету «Спляча красуня»
Укр. нар. пісня            «Як діждемо літа»
Фр. з б-ту «Спляча красуня» сцена «Кіт у чоботях і Біла кицька» Фр. м/ф «Спляча красуня»
Темп
Підручник с. 100; робочий зошит с. 26.


28
Динаміка у країні музики
Д. Кабалевький, «Зайчик дратує ведмедика»;            А. Рубінштейн, «Мелодія»
Укр. нар.пісня . «Як діждемо літа», поспівка «Горобці й синички»

Динаміка
Підручник с. 103; робочий зошит с. 27.




29

Казка, яку розповіла музика
С. Прокоф’єв,  симфонічна казка «Петрик і вовк», тема Петрика, тема Пташки, тема качки
«Чабанець» сл. і муз. А. Кос-Анатольського
Фр. м/ф «Петрик і вовк»
Тембр
Музичні інтсрументи
Підручник с. 107; робочий зошит с. 28.


30
Казка, яку розповіла музика
С. Прокоф’єв,  симфонічна казка «Петрик і вовк», теми Киці й Дідуся, тема Вовка, тема мисливців
«Чабанець» сл. і муз. А. Кос-Анатольського, поспівка «Гойдалка»
Фр. м/ф «Петрик і вовк»
Тембр
Музичні інтсрументи
Підручник с. 110; робочий зошит с. 28 - 29.


31
Казка, яку розповіла музика
С. Прокоф’єв,  симфонічна казка «Петрик і вовк
«Бичок та їжачок» сл. П.Воронька, муз. І.Кириліної
м/ф «Петрик і вовк»
Тембр
Музичні інструменти
Підручник с. 111; робочий зошит с. 29.




32-
34
Перевір себе
Урок-концерт
Музичні твори на вибір учителя та учнів
Підручник с. 112 - 114; робочий зошит с. 30 - 32.






Комментариев нет:

Отправить комментарий