КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ЗМІСТУ УРОКІВ ЗА ПРОГРАМОЮ
«МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО»
2 КЛАС
(навчально-методичний комплекс
(підручник та зошит) автори Л.С.Аристова, В.В.Сергієнко )
1.
Аристова, Л. С.
Музичне мистецтво : підруч. для 2 кл. / Л. С. Аристова, В. В. Сергієнко. – К.:
Видавничий дім «Освіта», 2012. – 128 с. : іл.
2.
Аристова, Л. С.
Музичне мистецтво. Робочий зошит : навч. посіб. для 1 кл. / Л. С. Аристова, В.
В. Сергієнко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2012. – 32 с. : іл.
1-й семестр
Тема 1. Типи музики (8 год)
|
||||||||||||||||||||
Дата
|
Примітка
|
Ур
№
|
Тема уроку
|
Сприйняття та
інтерпретація творів музичного мистецтва
|
Виконання творів музичного мистецтва
|
Елементи інтеграції
|
Основні поняття
|
Завдання
|
||||||||||||
|
|
1
|
Жили-були три музичні кити
|
Д. Кабалевський, «Три кити»
|
«Пісня про школу»
сл. В. Вікторова, муз. Д.
Кабалевського
|
|
Музика
Пісня, танець, марш
|
Підручник с. 9; робочий зошит с. 1.
|
||||||||||||
|
|
2
|
На гостини до пісні
|
Л. ван Бетховен, «Бабак»
|
«Пісня про школу»
сл. В. Вікторова, муз.
Д. Кабалевського, поспівка «Бім-бом»
|
Фр. м/ф «Кицін дім»;Фр. м/ф або к/ф «Золотий ключик або
Пригоди Буратіно»
|
Пісня
Мелодія
|
Підручник с. 14; робочий зошит с. 2.
|
||||||||||||
|
|
3
|
У королівстві співучих мелодій
|
Я. Степовий, «Лугом іду»
|
«Школяр», сл. Б. Лепкого, муз. Ф. Колесси
|
Фр. м/ф «Пісенька для всіх»
|
Пісня
|
Підручник с. 18; робочий зошит с. 3.
|
||||||||||||
|
|
4
|
Запрошує танець…
|
П. Чайковський, вальс з балету «Спляча красуня»; С.
Рахманінов, «Італійська полька»
|
«Школяр», сл. Б. Лепкого, муз. Ф. Колесси, поспівка «Ми
співали»
|
Фр. з б-ту
«Спляча красуня»
Фр. м/ф «Спляча
красуня»
|
Танець
Полька
|
Підручник с. 22; робочий зошит с. 4.
|
||||||||||||
|
|
5
|
Танці жартують
|
Д. Шостакович, «Вальс-жарт»; Д. Кабалевський «Танець
молодого бегемота»
|
«Ой заграйте, дударики», сл. В. Панченка, муз. А. Філіпенка
|
|
Танець
Вальс
|
Підручник с. 26; робочий зошит с. 5.
|
||||||||||||
|
|
6
|
Крокуємо разом…
|
Д. Кабалевський, «Три варіанти маршу»; Є. Адамцевич, «Запорізький
марш»
|
«Ой заграйте, дударики», сл. В. Панченка, муз. А. Філіпенка, поспівка «Добрий
день вам, діти»
|
Фр. к/ф «Вогнем і мечем» Запорізький марш
|
Марш
|
Підручник с. 29, 31; робочий зошит с. 6.
|
||||||||||||
|
|
7
|
Марші… для іграшок
|
П. Чайковський, «Марш дерев’яних солдатиків»;
М. Блантер, «Футбольний марш»
|
«Веселий музикант»
сл. Т. Волгіної, муз.
А. Філіпенка
|
Фр. м/ф «Дитячий альбом. Марш дерев’яних
солдатиків»; Фр. м/ф «Як козаки у
футбол грали»
|
Марш
|
Підручник с. 34; робочий зошит с. 7.
|
||||||||||||
|
|
8
|
Пісня, танець і марш… зустрічаються
|
Б. Фільц, «Коломийка»; П. Чайковський, «Танець з кубками» з
балету «Лебедине озеро»;
Г. Татарченко, «Гей ви, козаченки»
|
«Веселий музикант»
сл. Т. Волгіної, муз.
А. Філіпенка, поспівка «Дзвінка пісенька»
|
|
Пісня
Танець
Марш
|
Підручник с. 38; робочий зошит с. 8.
|
||||||||||||
Тема 2. Виражальне та
зображальне в музиці (8 год)
|
||||||||||||||||||||
|
|
9
|
У колі музичних настроїв
|
Л. ван Бетховен, «Весела. Сумна»
|
Білоруська нар. пісня «Перепілонька»
|
|
Музика виражає
|
Підручник с. 43; робочий зошит с. 9.
|
||||||||||||
|
|
10
|
Музика і рух
|
М. Глінка, «Попутна пісня», М. Римський-Корсаков,
«Політ джмеля» з опери «Казка про царя Салтана»
|
Білоруська нар. пісня «Перепілонька», поспівка «Ми
крокуєм вгору»
|
Фр. м/ф «Казка про царя Салтана»
м/ф «Політ джмеля»
|
Музика зображає
|
Підручник с. 46-47; робочий зошит с. 10.
|
||||||||||||
|
|
11
|
Створюємо музичні портрети
|
Д. Кабалевський, «Три подружки»
|
А. Мігай, «Зимонька-зима»
|
|
Музичний портрет
|
Підручник с. 50; робочий зошит с. 11.
|
||||||||||||
|
|
12
|
Як музика малює картини природи?
|
Е. Гріг, «Ранок» із сюїти «Пер Гюнт»
|
А. Мігай, «Зимонька-зима», поспівка «Зимонька»
|
Фр. м/ф «Музичне шоу» (Е.Гріг «Ранок»)
|
|
Підручник с. 53; робочий зошит с. 12.
|
||||||||||||
|
|
13
|
Який характер музики?
|
В. Даченко, «Сердитий гном»; М. Сильванський, «Пташка і
кицька»
|
«Семеро гномів» сл. і музика А. Житкевича
|
Фр. м/ф «Білосніжка і семеро гномів»
м/ф «Про те, як гном пішов з дому»
фр. м/ф «На гостинах у гномів»
|
Характер у музиці
|
Підручник с. 57; робочий зошит с. 13.
|
||||||||||||
|
|
14
|
Святкуємо разом із музикою
|
У. н. пісня «Ой сивая тая зозуленька» в обр. М.
Леонтовича
|
«Семеро гномів» сл.
і музика А. Житкевича, поспівка «Щедрик»
|
|
Обробка пісні
|
Підручник с. 61; робочий зошит с. 14.
|
||||||||||||
|
|
15 - 1 16
|
Перевір себе
Урок-концерт
|
Музичні твори на вибір учителя та учнів
|
Підручник с. 62 - 64; робо-чий зошит с. 15 - 17.
|
|||||||||||||||
2-й семестр
|
||||||||||||||||||||
Тема 3. Основні музичні жанри (8 год.)
|
||||||||||||||||||||
|
|
17
|
Подорож із піснею, танцем, маршем
|
Колядка «Ой коляда-колядниця», щедрівка «Ой там за
горою».
|
Поспівка «Коляд, коляд, колядниця», повторення А.
Мігай, «Зимонька-зима»
|
|
Музичні жанри
Народні пісні
|
Підручник с. 69; робочий зошит с. 18.
|
||||||||||||
|
|
18
|
У місті опер
|
М. Коваль, сцена з другої дії опери «Вовк і семеро
козенят»
|
М. Коваль, хор «Цілий день співаєм, граєм»
|
Фр. м/ф «Вовк і семеро козенят»
|
Опера
|
Підручник с. 73; робочий зошит с. 19.
|
||||||||||||
|
|
19
|
Чарівний світ опери
|
Ж. Бізе, марш
Тореодора з опери «Кармен»;
М. Коваль, Войовничий марш з опери «Вовк і семеро козенят».
|
М. Коваль, хор «Семеро козенят»
|
Фр. м/ф «Вовк і семеро козенят на новий лад»
|
Опера
|
Підручник с. 76; робочий зошит с. 20.
|
||||||||||||
|
|
20
|
У місті балетів
|
П. Чайковський, «Танець маленьких лебедів» (ф-на п’єса
та фрагмент із балету «Лебедине озеро»)
|
М. Коваль, колискова Мами Кози
|
Фр. к/ф «Мама»
|
Балет
|
Підручник с. 79; робочий зошит с. 20.
|
||||||||||||
|
|
21
|
Пригоди на балетній сцені
|
С. Прокоф’єв, вальс із балету «Попелюшка»
|
«Ой весела дівчина Олена» сл. Н.
Кукловської, муз. А. Філіпенка
|
Фр. м/ф «Попелюшка»
|
Балет
|
Підручник с. 82; робочий зошит с. 21.
|
||||||||||||
|
|
22
|
На концерті
|
І. Беркович, концерт для ф-но з оркестром №2, ч.3
(фінал), у. н. п. «Ой лопнув обруч»
|
«Ой весела дівчина Олена», сл. Н. Куклов-ської, муз. А. Філіпенка, поспівка «Добрий день
вам, любі діти»
|
Фр. м/ф «Музичне шоу» (П.Чайковський «Концерт для ф-но
з орк-ром №1»)
|
Концерт
|
Підручник с. 85; робочий зошит с. 22.
|
||||||||||||
|
|
23
|
Слухаємо симфонію
|
У. н. танець, «Козачок», невідомий автор першої
половини ХІХ ст. Симфонія соль мінор (4 ч. – Козачок»)
|
«Пісня про матусю» сл. і муз. Ю. Михайленка
|
м/ф «Мультсимфонія»
|
Симфонія
|
Підручник с. 88; робочий зошит с. 23.
|
||||||||||||
|
|
24
|
Симфонічна історія…
|
У. н. п. «Журавель»; П.Чайковський, друга симфонія (4
ч., фрагмент)
|
Укр. нар пісня «Журавель»
|
|
Симфонія
|
Підручник с. 90; робочий зошит с. 23.
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема 4. Мова музики (9 год.)
|
||||||||||||||||||||
|
|
25
|
Як зрозуміти мову музики?
|
Л. ван Бетховен, «Тема з варіаціями»
|
Укр. нар.пісня «А ми просо сіяли»
|
Фр. м/ф «Снігуронька»
|
Музична мова
|
Підручник с. 94; р. з. с. 24.
|
||||||||||||
|
|
26
|
У країні музики завжди лад
|
Л. ван Бетховен, «Весела. Сумна»; Р. Шуман, «Перша
втрата»; К. Сен-Санс, «Королівський марш Лева»
|
поспівка «Мінор-мажор»
|
Фр. м/ф «Крихітка Єнот»; Капітошка»; «Мама для
мамон-теня», «Літаючий корабель», «Музич-не шоу» (К.Сен-Санс «Акваріум»)
|
Лад
Мажор і мінор
|
Підручник с. 97; робочий зошит с. 25.
|
||||||||||||
|
|
27
|
На гостини до пана темпа
|
П. Чайковський,
«Кіт у чоботях і Біла кицька» з балету «Спляча красуня»
|
Укр. нар. пісня «Як діждемо літа»
|
Фр. з б-ту «Спляча красуня» сцена «Кіт у чоботях і Біла
кицька» Фр. м/ф «Спляча красуня»
|
Темп
|
Підручник с. 100;
робочий зошит с. 26.
|
||||||||||||
|
|
28
|
Динаміка у країні музики
|
Д. Кабалевький, «Зайчик дратує ведмедика»; А. Рубінштейн, «Мелодія»
|
Укр. нар.пісня . «Як діждемо літа», поспівка «Горобці й
синички»
|
|
Динаміка
|
Підручник с. 103; робочий зошит с. 27.
|
||||||||||||
|
|
29
|
Казка, яку розповіла музика
|
С. Прокоф’єв,
симфонічна казка «Петрик і вовк», тема Петрика, тема Пташки, тема
качки
|
«Чабанець» сл. і муз. А. Кос-Анатольського
|
Фр. м/ф «Петрик і вовк»
|
Тембр
Музичні інтсрументи
|
Підручник с. 107; робочий зошит с. 28.
|
||||||||||||
|
|
30
|
Казка, яку розповіла музика
|
С. Прокоф’єв,
симфонічна казка «Петрик і вовк», теми Киці й Дідуся, тема Вовка, тема
мисливців
|
«Чабанець» сл. і муз. А. Кос-Анатольського, поспівка
«Гойдалка»
|
Фр. м/ф «Петрик і вовк»
|
Тембр
Музичні інтсрументи
|
Підручник с. 110; робочий зошит с. 28 - 29.
|
||||||||||||
|
|
31
|
Казка, яку розповіла музика
|
С. Прокоф’єв,
симфонічна казка «Петрик і вовк
|
«Бичок та їжачок» сл. П.Воронька, муз. І.Кириліної
|
м/ф «Петрик і вовк»
|
Тембр
Музичні інструменти
|
Підручник с. 111; робочий зошит с. 29.
|
||||||||||||
|
|
32-
34
|
Перевір себе
Урок-концерт
|
Музичні твори на вибір учителя та учнів
|
Підручник с. 112 - 114; робочий зошит с. 30 - 32.
|
|||||||||||||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий