Календарно-тематичне планування 2 клас (за оновленими програмами 2016року)(продовження)

МАТЕМАТИКА
(за підручником: Богданович М. В. Математика : підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закл. / М В. Богданович, Г. П. Лишенко. - К. : Генеза", 2012. - 136 с. : іл.)
136 годин (4 год на тиждень)
уроку
Дата
Прим
Тема уроку

УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС

1



Нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання, основане на нумерації у межах 100. Задачі на знаходження суми та на зменшення числа на кілька одиниць (№№ 1-11)
2


Додавання і віднімання чисел частинами. Спосіб поступового додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач на знаходження суми та остачі. Порівняння чисел (№№ 12-
21)
3


Взаємозв’язок дій додавання і віднімання; порівняння довжини відрізків. Задачі на різницеве порівняння. Запис математичних виразів за текстовим формулюванням (№№ 22-31)
4


Переставний закон додавання. Таблиці додавання і віднімання чисел (у межах 10). Задачі на збільшення числа на кілька одиниць (№№32-41)
5


Поняття «вартість». Додавання і віднімання чисел. Задачі на знаходження невідомого доданка (№№ 42-52)
6


Розв’язування простих задач зі спільною частиною умови. Додавання і віднімання в межах 100. Творча робота над задачами (№№ 53-62)
7


Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Порівняння виразу і числа. (№№ 63-71). Самостійна робота
8


Складання і розв’язування задач. Порівняння місткості посудин. Поняття «рік» і «місяць» ) (№№72-80)
9


Контрольна робота «Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за І клас»
10


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми
11


ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 3 ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Задачі на знаходження невідомого доданка (№№81-89)
12


Таблиці додавання і віднімання числа 3. Ламані лінії, задачі на збільшення числа на кілька одиниць (№№90-98)

13


Таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв’язування парних задач. Довжина ламаної лінії (№№ 99-108)


14


Латинський алфавіт. Вираз зі змінною. Позначення змінною буквою. Розв’язування і порівняння простих задач (№№ 109-118)

15


Таблиці додавання і віднімання числа 5. Підготовка ді розв’язування задач на дві дії (№№ 119-128)

16


Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Творча робота над задачами. Розпізнання геометричних фігур (№№ 129-137)

17


Таблиці додавання і віднімання числа 6. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом. Порівняння довжини відрізків (№№138-146)

18


Таблиці додавання і віднімання числа 7. Складання за за коротким записом. Залежність між сумою і доданкс (№№ 147-154)

19


Задачі на збільшення (зменшення) числа на декілька одиниць. Табличне додавання і віднімання чисел 2-7 (№№ 155-161)

20


Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Вп[ задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання (.№№ 162-167)

21


Таблиці додавання і віднімання числа 8. Розв’язуванн задач, що мають спільну частину умови. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного (№№169-177)

22


Задачі на дві дії. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання (№№178-186)

23


Таблиці додавання і віднімання числа 9. Периметр многокутника. Задачі на дві дії (№№ 187-195)

24


Розв’язування задач на дві дії. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. (№№ 196-202).

25


Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Задачі на дві дії (№№ 203-210). Самостійна робота

26


Розв’язування складеної задачі двома способами. Порівняння периметрів трикутників. Порівняння вира (№№211-217)

27


Контрольна робота «Додавання і віднімання чисел межах 100 з переходом через розряд»

28


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Таблиці додавання і віднімання чисі

29


Усне додавання і віднімання чисел у межах 101 з переходом через розряд Застосування дужок для зміни порядку виконання дій виразах. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додаваї віднімання (№№ 218-226)

ЗО


Знаходження значень виразів, що містять дужки. Формування вміння читати задачі (№№ 227-235)
31


Види кутів. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданка (№№ 236-242)
32


Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження значень виразів зі змінною. Календар (№№ 243-249)
33


Довжина і ширина прямокутника. Задачі, які містять відношення «на... більше», «на... менше». Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд (№№ 250-258)
34


Квадрат. Застосування різних способів знаходження суми і різниці двоцифрових чисел (№№ 259-264)
35


Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок) (№№265-276)
36


Застосування способів усного додавання двоцифрових чисел для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Рух у протилежних напрямках (№№) 277-284.
37


Додавання виду 38 + 4. Творча робота над задачею (№№ 285-294)
38


Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві дії. Перевірка додавання (№№ 295-302). Самостійна робота
39


Додавання виду 38 + 52. Задача на зустрічний рух (№№ 303-310)
40


Контрольна робота «Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд»
41


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів
42


Додавання суми до числа. Розв’язування задач і обчислен­ня значень виразів різними способами (№№ 311-321)
43


Віднімання суми від числа. Розв’язування задач різними способами (№№ 322-329)
44


Усне віднімання виду 40 - 8. Віднімання за числовою шкалою (№№ 330-338)
45


Закріплення способу віднімання одноцифрового числа від розрядного двоцифрового. Порівняння виразу і числа. Складання задачі за виразом (№№ 339-346)
46


Віднімання виду 53 - 8. Творча робота над задачею. Задачі на конструювання геометричних фігур (№№ 347-354)
47


Загальний випадок усного віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач за числовими даними і малюнком (№№ 355-363)
48


Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел (продовження). Творча робота над задачею (№№ 364-369). Самостійна робота
49


Віднімання двоцифрових чисел виду 50- 34. Задачі на дві дії (№№ 370-378)
50


Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за коротким записом. (№№ 379-386)
51


Повторення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Усні обчислення за таблицею (№№ 387-394)
52


Контрольна робота «Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд»
53


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми . (№№ 395-403).
54


ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ
Сутність дії множення. Знак множення. Заміна виразів на додавання виразами на множення і виразів на множення виразами на додавання » (№№404-411 )
55


Читання прикладів на множення. Назви компонентів та результату дії множення. Розв’язування задач на множення (№№412-418 )
56


Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення. Порівняння математичних виразів (№№ 419-427)
57


Закріплення додавання і віднімання в межах 100 (№№ 428- 435)
58


Задачі на дві дії різного ступеня (№№ 436-460
59


Сутність дії ділення. Знак ділення. Зв'язок дії множення і ділення. Розв'язування задач і знаходження значень виразів на дії різного ступеня. (№№ 461-475)
60


Складання таблиці ділення на 2. Задачі на розкриття змісту ділення (№№ 476-482)
61


Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач наділення на рівні частини і наділення на вміщення. Порівняння задач (№№ 483-489)
62


Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. (№№ 490-498)
63


Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Порівняння математичних виразів (№№ 499- 508)
64


Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2 (№№ 509-515)
65


Таблиця множення числа 3. Вирази і задачі на дії різного ступеня (№№ 516-523)

66


Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним розташуванням множників в умові (№№ 524-532)
67


Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3
68


Істотні ознаки кола, круга.. Вправи на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач на множення і додавання (№№ 533-540)
69


Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа'3 (№№ 541-546)
70


Складання виразів з дужками. Взаємозв’язок дій множення і ділення (повторення). Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Довжина ламаної лінії (№№ 547-555)
71


Складання таблиці ділення на 3. Розв’язування задач на ділення (№№ 565-571)
72


Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Знаходження периметра квадрата (№№ 572-577)
73


Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів зі змінною (№№ 578-584)
74


Закріплення вивченого матеріалу.Взаємозв’язок між додаванням і відніманням.(№№ 585-592)
75


Повторення вивченого. Розв’язування задачі на три дії (№№ 593-600)
76


Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування задач і обчислення значень виразів (№№ 601-609)
77


Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4 (№№610-515)
78


Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4. (№№ 616-621). Самостійна робота
79


Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4 (№№ 622-628)
80


Контрольна робота «Табличне множення та ділення»
81


Аналіз контрольної роботи. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення. (№№ 629-636).
82


Попереднє ознайомлення з поняттями «половина», «третина» і «чверть». Дії з іменованими числами (величинами). Складання і розв’язування задачі за схемою виразу (№№ 637-645)
83


Складання таблиці множення числа 5. Вправи на засвоєння таблиці множення числа 5. Обчислення значень виразів, у складі яких двічі повторюється та сама буква (№№ 647- 657)
84


Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів (№№ 658-667)
85


Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Ознайомлення з задачею на дві дії, яка включає поняття «збільшення» («зменшення») числа в кілька разів (№№ 668-673)
86


Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5, на збільшення або зменшення числа в кілька разів (№№ 674-683)
87


Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5.
Складені задачі, які включають збільшення або зменшення числа в кілька разів. Частини числа (№№ 684-691)
88


Порядок виконання дій одного та різних ступенів. Розв’язування задач складанням виразу (№№ 692-699)
89


Застосування правил про порядок виконання арифме­тичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються двома діями (№№ 700-709)
90


Перевірка додавання та віднімання. Складання і розв’язування задач. Периметр трикутника (№№ 710-719)
91


Ознайомлення з таблицею множення числа 6. Знаходження значень виразів зі змінною (№№720-729)
92


Доба. Година. Хвилина. Визначення часу за годинником (№№ 730-738)
93


Визначення часу за годинником. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення (№№ 739-747)
94


Розв’язування прикладів і задач з опорою на таблицю множення числа 6 . Складання виразів і обчислення їх зна­чень (№№ 748-755)
95


Ознайомлення з таблицею ділення на 6. Порядок виконання дій у виразах. Творча робота над задачею (№№ 756-764)
96


Розв’язування прикладів і задач з опорою на таблицю ділення на 6. Знаходження довжини ламаної (№№ 765-773)
97


Задачі і вправи на ділення на 6 з опорою на таблицю. (№№ 774-780). Самостійна робота
98


Кратне порівняння чисел. Знаходження значень виразів і розв’язування задач на дві дії. Задачі на кратне порівняння чисел. Дії з іменованими числами (№№ 781-798)
99


Контрольна робота «Табличне множення та ділення»
100


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів
101


Ознайомлення з таблицею множення числа 7. Задачі на конструювання геометричних фігур (№№ 799-807)
102


Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 7 з опорою на таблицю.(№№ 808-815)
103


Вправи і задачі на застосування таблиць множення і ділення з опорою на таблиці. Рівняння з одним невідомим (№№ 816-825)
104


Ознайомлення з таблицею ділення на 7. Задачі на кратне порівняння (№№ 826-834)
105

-
Розв’язування вправ і задач з опорою на таблицю ділення ’на 7. Складання правильних рівностей (№№ 835-842)
106


Взаємозв'язок між множенням і діленням. Обчислення значень числових виразів (№№ 843-849)
107


Розв'язування вправ і задач з опорою на вивчені таблиці множення і ділення. (№№ 850-859)
108


Ознайомлення з таблицею множення числа 8. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів чи на кілька одиниць (№№ 860-868)
109


Задачі і вправи на поєднання дій різних ступенів (№№ 869- 874)
110


Розв’язування задач і вправ з використанням таблиці множення числа 8 (№№ 875-881)
111


Ознайомлення з таблицею ділення на 8. Розв'язування вправ і задач з опорою на таблицю ділення на 8 (№№ 892- 900)
112


Розв'язування вправ і задач з опорою на таблиці множення числа8 і ділення на 8. (№№ 901-908)
113


Вправи і задачі з використанням таблиці ділення на 8
114


Задачі на кратне порівняння двох часток (№№ 909-916)
115


Розв’язування вправ і задач з опорою на таблиці. (№№ 917-925)
116


Ознайомлення з таблицею множення числа 9. Задачі на конструювання геометричних фігур (№№ 926-934)
117


Розв’язування вправ і задач з опорою на таблицю множення числа 9. Порівняння математичних виразів (№№ 935-942)
118


Ознайомлення з таблицею ділення на 9. Знаходження частини від числа. Обчислення значень числових виразів з опорою на таблицю. (№№ 943-950)
119


Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9 з опорою на таблицю. Положення відрізка на площині (№№ 951-958)
120


Вправи і задачі на застосування таблиці множення і ділення з опорою на таблиці.(№№ 959-964)
121


Переставний закон множення. Нерівність зі змінною (№№ 965-972)

122


Властивості множення чисел 0 і 1 та множення на 0 і на 1. Обчислення значень числових виразів з опорою на таблиці.(№№ 973-979)
123


Властивості ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число. Розв’язування задач (№№ 980-987)
124


Властивості ділення нуля на число. Неможливість ділення на нуль. Обчислення значень числових виразів (№№ 988- 994)
125


Властивості множення числа 10. Розв’язування задач. (№№995-1001)
126


Властивості множення і ділення числа на 10. (№№ 1002- 1010). Самостійна робота
127


Лінійна діаграма. Знаходження частини від числа (№№ 1011-1018)
128


Контрольна робота «Табличне множення та ділення»
129


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів
130


ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 2 КЛАСІ
Нумерація чисел. Додавання і віднімання, пов’язане з нумерацією. Побудова відрізків (№№ 1026-1034)
131


Табличне додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач на збільшення (зменшення) числа (№№ 1035-1042)
132


Додавання двоцифрових чисел. Залежність результату дії додавання, віднімання від зміни одного з компонентів при сталому другому. (№№ 1043-1050)
133


Дії з іменованими числами. Складені задачі, що містять збільшення (зменшення) одного з компонентів на кілька одиниць (№№ 1051-1057). Самостійна робота
134


Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на дії різного ступеня (№№ 1065-1073)
135


Контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень
136


Аналіз контрольної роботи. Закріплення і узагальнення вивченого матеріалу


 ПРИРОДОЗНАВСТВО
(за підручником: Гільберг, Т. В. Природознавство підруч. для загальноосвіт. навч. закл. : 2 кл. / Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак - К.: Генеза, 2012 - 112 с.)
68 годин (2 години на тиждень)



Дата

Прим.
Тема уроку

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ПОРАМИ РОКУ
1


Явища природи

2


Земля і її форма. Глобус - модель Землі.»

3


Обертання Землі навколо осі. Чому на Землі бувають день і ніч. Доба

4


Рух Землі навколо Сонця. Рік

5


Рух Сонця по небосхилу. Вплив Сонця на сезонні явища в природі

6


Термометр. Вимірювання температури Практична робота «Визначення показів термометра за малюнками»

7


Вода в природі. Зміни стану води при нагріванні та охолодженні. Практична робота «Вимірювання температури повітря та води»

8


Три стани води: твердий - лід (сніг); рідкий - вода; газоподібний - водяна пара

9


Різні види опадів. Колообіг води в природі. Утворення хмар

10


Вітер

11


Погода та її складові. Народні прикмети та передбачення погоди

12


Перевір, як ти можеш застосувати свої знання. Контрольна робота

13


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів




ПРИРОДА ВОСЕНИ

14


Осінні явища у живій та неживій природі

15


Планування спостережень за неживою і живою природою восени. Екскурсія «Спостереження за природою восени»

16


Спостереження за погодою

17


Рослини восени

18


Поширення плодів і насіння у природі

19


Поширення плодів і насіння рослин у природі

20


Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів Практична робота «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю»

21


Перевір, як ти можеш застосувати свої знання про природу восени. Контрольна робота

22


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів

23


Осінні явища в житті тварин. Підготовка тварин до зими

24


Перелітні та осілі птахи

25


Взаємозв’язки між неживою природою, рослинами і тваринами восени

26


Праця людей восени. Охорона рослин і тварин

27


Дослідницький проект «Як готуються до зими рослини і тварини?»

28


Перевір, як ти можеш застосувати свої знання про природу восени. Контрольна робота

29


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів




ПРИРОДА ВЗИМКУ

30


Зимові явища у живій та неживій природі. Екскурсія «Спостереження за природою взимку»

31


Погода взимку (зміна температури, хмарність, опади). Ожеледиця, заметіль. Практична робота «Дослідження сніжинок за допомогою лупи та за малюнками»

32
33


Народні прикмети про погоду взимку




Замерзання водойм. Утворення криги та льоду. Практична робота «Сніг і лід - це вода»

34


Рослини взимку. Дерева, кущі, травянисті рослини взимку

35


Тварини взимку. Екскурсія «Відвідування природничого відділу краєзнавчого музею»

36


Зимуючі й осілі птахи.

37


Навчальний проект « Пташина їдальня»

38


Турбота людей про тварин взимку. Праця людей взимку. Взаємозв’язки у природі взимку

39


Перевір, як ти можеш застосувати свої знання про природу взимку. Контрольна робота

40


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів




ПРИРОДА НАВЕСНІ

41


Весняні явища у живій та неживій природі

42


Екскурсія «Спостереження за природою навесні»

43


Погода навесні ,

44


Відлига. Льодохід. Повінь

45


Сокорух, розвиток бруньок, цвітіння

46


Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Практична робота «Розпізнавання органів трав’янистих рослин»

47


Праця людей навесні

48


Тварини навесні. Піклування про потомство

49


Повернення перелітних птахів. Влаштування гнізд та виведення пташенят. Охорона птахів

50


Взаємозв’язки у природі навесні

51


Навчальний проект «Рослини та тварини — символи України» (калина, верба, соняшник, лелека)

52


Охорона рослин і тварин

53


Перевір, як ти можеш застосувати свої знання про природу навесні. Контрольна робота

54


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів




ПРИРОДА ВЛІТКУ

55


Ознаки літа

56


Екскурсія «Здрастуй, літечко!» (спостереження за ознаками літа, що наближається)

57


Нежива природа і погода влітку

58


Жива природа влітку

59


Рослини влітку. Рослини лісу. Рослини луків та водойм

60


Лікарські рослини. Отруйні рослини. Практична робота «Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями»

61


Тварини влітку. Лісові тварини

62


Тварини луків та водойм

63


Збереження природи . Червона книга України. Рослини і тварини з Червоної книги України

64


Навчальний проект «Червона книга України»

65.


Взаємозв’язки у природі влітку. Сонячний годинник

66


Перевір, як ти можеш застосувати свої знання про природу влітку. Контрольна робота

67


Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів

68


Підсумковий урок


Рекомендовані екскурсії (за
вибором учителя):
1.     Спостереження за явищами природи            восени, навесні, взимку.
2.     Здрастуй, літечко! (спостереження за ознаками літа, що наближається).
3.     За вибором: ферма, парник, парк, сад, город, шкільна ділянка, краєзнавчий музей, природничий музей, зоопарк, зоомагазин, квітковий магазин, еколого-натуралістичний центр, ветеринарна клініка, притулок для тварин, інше.
Рекомендовані навчальні проекти
(за вибором учителя, не менше чотирьох упродовж навчального року, з них один - дослідницький). Назву і маршрут проекту вчитель визначає разом з дітьми - учасниками проекту. Запропоновані назви - орієнтовні.
1.              Як тварини готуються до зими?
2.              Червона книга України.
3.              Пташина їдальня.
4.              Як рослини готуються до зими?
5.              Рослини та тварини - символи України (калина, верба, соняшник, пшениця, лелека, ін.).
6.              Збережемо життя ялинці.
7.              Пташка року України.
           Добра справа для природи.


(за підручником: Сидоренко, В. К. Трудове навчання : підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закл. / В. К. Сидоренко, Н. В. Котелянець. - Харків : Сиция, 2012. - 128 с. : іл.)
35 годин, з них 1 — екскурсії, 4 - резерв Резерв часу передбачається використовувати для проведення уроків узагальнення та повторення з використанням нестандартних форм, презентації проектів, вивчення актуальних тем: «Сучасні технології виготовлення виробів», «Бісероплетіння», «Виготовлення об’ємних виробів з дроту» «Виготовлення виробів з збереженням народних традицій (ремесел) регіону», «Вирощування та догляд за рослинами», «Вирощування та догляд за птахами, тваринами», «Кулінарія» «Декоративно-ужиткове мистецтво», «Конструювання з використанням ігрових наборів і конструкторів та (або) їх електронних версій» та інші.
з/п
Дата
Прим
Зміст навчального матеріалу
1


Інструктаж із БЖД. Робота із природними матеріалами.
Бесіда «Навіщо людина працює». Виготовлення композицій із природних матеріалів (насіння, плоди, крупи). Аплікація з листя «Букет»
2


Послідовність дій та безпека праці під час виготовлення виробів із природних матеріалів на площині. Аплікація «Чапля»

3


Практична робота. Виготовлення із природних матеріалів предметних і сюжетних аплікацій, композицій (букетів, пейзажів, казкових героїв тощо). Аплікація «Пейзаж»

4


Створення сюжетних композицій з елементами творчості (парна, групова робота). Аплікація «Соняшник»

5


Аплікація з використанням ниток. Застосування ниток. Види ниток. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із ниток. Інструменти для роботи та прийоми їхнього застосування. Практична робота Виготовлення аплікації з використанням ниток. Аплікація з ниток «Котик»

6


Виготовлення аплікацій із засипанням малюнка різаними нитками та їх приклеювання. Аплікація з використанням ниток по контуру малюнка.

7


Виготовлення аплікацій із засипанням малюнка різаними нитками та їх приклеювання. Аплікація з ниток «Грибок - боровичок»

8


Згинання і складання паперу. Аплікації з паперу і картону. Види паперу і картону. Властивості картону. Галузі застосування паперу і картону. Бесіда «Діло майстра хвалить»; Аплікація «Їжачок»

9


Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із паперу і картону за шаблоном. Аплікація «Кулон»

10


Практична робота. Виготовлення сюжетних аплікацій із паперу і картону. Виготовлення з деталей геометричної форми паперових макетів килимів, прикрас, елементів лицарських обладунків. Аплікація «Лицарський щит»

11


Практична робота. Виготовлення декоративної листівки, кон­верта тощо. Аплікація «Вітальна листівка»

12


Паперові об'ємні фігури. Елементи графічної грамоти. Правила розмічання на папері і картоні. Лінії. Розгортки прямокутних форм. Об’ємний виріб «Ялинка-складанка»

13


Послідовність дій під час виготовлення паперових об'ємних фігур. Практична робота Виготовлення ялинкових прикрас об'ємної форми, подарункових коробочок тощо.
Об’ємний виріб «Подарунковий кошик»

14


Орнамент. Види орнаменту. Декоративно- ужиткове мистецтво. Послідовність дій під час виготовлення орнаментів. Бесіда «Ознайомлюємося із професіями». Практична робота Виготовлення орнаментів у смужці. «Рушник»

15


Практична робота. Виготовлення орнаментів на прямокутній та круглій основах. «Декоративний таріль»

16


Оригамі. Історія виникнення техніки оригамі. Пластика паперу. Послідовність дій під час виготовлення оригамі. «Човник на морі»

17


Практична робота. Створення за схемою фігур літачка, човника, котика, песика тощо

18


Практична робота. Створення квітів у техніці оригамі

19


Витинанка. Витинанка як вид народних ремесел України. Бесіда «Професії моїх батьків» Послідовність дій під час виготовлення витинанок. Безпека праці з інструментом. Практична робота Виготовлення сніжинок, серветок, мережок технікою витинанки

20


Пластилін і його застосування. Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну

21


Загальні відомості про виробництво пластиліну. Послідовність виготовлення виробів об’ємної форми 3 пластиліну

22


Практична робота Виготовлення виробів об’ємної форми з пластиліну

23


Практична робота Ліплення сюжетних композицій (парно, групами) на задану вчителем тему

24


Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення. Сервірування столу

25


Практична робота. Сервірування столу

26


Самообслуговування. Одяг і взуття. Правила догляду за одягом і взуттям. Шиття. Інструменти й матеріали для пришивання гудзиків. Послідовність дій під час пришивання гудзиків

27


Практична робота. Пришивання гудзиків із двома отворами

28


Екскурсія до майстерні із традиційними народними ремеслами, на підприємство (до майстерні) з обробки глини, тканини

29


Обговорення екскурсії— яку продукцію випускають, яке обладнання застосовують, які професії тамтешніх працівників та ін. Бесіда «Коли я виросту...»

ЗО


Макетування. Виготовлення і оздоблення об'ємних виробів

31


Розмічання розгорток на аркуші в клітинку. Послідовність дій під час виготовлення й оздоблення об'ємних виробів

32


Картон та пінопласт як штучний матеріал для макетування. Практична робота. Виготовлення макетів (сільської хати, багатоповерхового будинку тощо)

33


Практична робота. Виготовлення іграшкових меблів, транспортних засобів тощо з штучних матеріалів та картону

34


Практична робота. Виготовлення транспортних засобів із штучних матеріалів та картону

35


Підсумковий урок


ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
(за підручником: Основи здоров’я : Підручник, для 2-го кл. загальноосв. навч. закл. / І.Д.Бех, Т В.Воронцова, В.С.Пономаренко, С.В.Страшко - К. : Видавництво "Алатон", 2012. - 136 с.)

Дата
Примітка
Тема уроку



1. Здоров'я людини
1


Ріст і розвиток людини. Практична робота. «Ви­мірювання зросту і маси тіла» (с. 6-9)
2


Здоров’я і хвороби. Ознаки здоров’я і хвороби (с. 10-13)
3


Як захиститися від інфекцій? Світ мікробів. Карантин, (с. 14-19)



2. Фізична складова здоров'я
4


Розпорядок дня школяра. Порядок і дисципліна. Практична робота «Складання розпорядку робочого дня» (с. 20-25)
5


Навчання і відпочинок. Користь активного відпочинку. Практична робота «Планування вихідного дня» (с. 26-29)
6

.
Гігієна школяра. Ранкові і вечірні гігієнічні процедури, (с. 30-33)
7


Здорові зуби. Практична робота «Як правильно доглядати за порожниною рота» (с. 34-37)
8


Харчування і здоров'я. Практична робота «Вибір корисних для здоров’я продуктів» (с. 38-41)
9


Культура харчування. Правила поведінки за столом, (с. 42-45)
10


Фізичні вправи і здоров’я. Ранкова гімнастика (с. 46-49)
11


Правила і процедури загартовування. Практична робота «Вибір одягу за погодою. (Гра «Вдягни ляльку»)» (с. 50-53)
12


Узагальнюючий урок за темами «Здоров’я людини», «Фізична складова здоров’я» Перевір себе. (с. 54)



3. Соціальна складова здоров'я
13


Права дитини (с. 56-59)
14


Твоя родина (с. 60-63)
15


Наука спілкування. Практична робота «Розпізнавання невербальних знаків, сигналів, жестів» (с. 64-68)
16


Безпека і небезпека. Небезпечні ситуації. Практична ро­бота «Створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях» (с. 69-75)
17


Помічники удома. Побутові прилади. Небезпечні речовини (с. 76-79)
18


Безпека вдома. Користування телевізором, комп’ютером мобільним телефоном. Практична робота «Створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп’ютером і мобільним телефоном».
(с. 80-83)
19


Можливі надзвичайні ситуації у школі. Шляхи виходу дитини зі школи. Практична робота «Відпрацювання навичок виходу з приміщення школи» (с. 84-87)
20


Безпека на дорогах, (с. 88-91)
21


На перехресті. Практична робота «Моделювання ситуації переходу дороги на регульованому нерегульованому перехресті», (с. 92-95)
22


Тварини довкола нас. Безпека поводження з дикими бездомними тваринами (с. 96-99)
23


Відпочинок на природі. Безпека на відпочинку (с. 100-103)
24


Сам собі лікар. Правила надання першої допомоги(с. 104- 107). Практична робота «Моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах»
25


Узагальнюючий урок за темою «Соціальна складова здо­ров’я» Перевір себе. (с. 108)



4. Психічна і духовна складові здоров'я
26


Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров’я (с. 109- 113)
27


Практична робота. Створення плаката «Захоплення нашого класу»
28


Вибір друзів. Друзі за інтересами(с. 114-115). Практична робота. Презентація «Моє захоплення»
29


Людяність і співчуття. Як надати підтримку і допомогу (с. 116-117)
ЗО


Практична робота «Написання листа-подяки» (на вибір учня)
31


Життєрадісність і здоров’я
32


Реклама і здоров’я. Прийняття рішень (с. 118-120)
33


Правила літнього відпочинку (с. 124-125)
34


Узагальнюючий урок. Виставка дитячих робіт присвячених здоровому способу життя та профілактика шкідливих звичок






Комментариев нет:

Отправить комментарий