МАТЕМАТИКА
(за підручником: Богданович М. В.
Математика : підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закл. / М В. Богданович, Г.
П. Лишенко. - К. : Генеза", 2012. - 136 с. : іл.)
136 годин (4 год на тиждень)
№
уроку
|
Дата
|
Прим
|
Тема уроку
|
||
УЗАГАЛЬНЕННЯ
І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 1 КЛАС
|
|||||
1
|
|
|
Нумерація чисел у межах 100.
Додавання і віднімання, основане на нумерації у межах 100. Задачі на
знаходження суми та на зменшення числа на кілька одиниць (№№ 1-11)
|
||
2
|
|
|
Додавання і віднімання чисел
частинами. Спосіб поступового додавання і віднімання двоцифрових чисел без
переходу через розряд. Розв’язування задач на знаходження суми та остачі.
Порівняння чисел (№№ 12-
21)
|
||
3
|
|
|
Взаємозв’язок дій додавання і
віднімання; порівняння довжини відрізків. Задачі на різницеве порівняння.
Запис математичних виразів за текстовим формулюванням (№№ 22-31)
|
||
4
|
|
|
Переставний закон додавання.
Таблиці додавання і віднімання чисел (у межах 10). Задачі на збільшення числа
на кілька одиниць (№№32-41)
|
||
5
|
|
|
Поняття «вартість». Додавання і
віднімання чисел. Задачі на знаходження невідомого доданка (№№ 42-52)
|
||
6
|
|
|
Розв’язування простих задач зі
спільною частиною умови. Додавання і віднімання в межах 100. Творча робота
над задачами (№№ 53-62)
|
||
7
|
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових
чисел без переходу через розряд. Порівняння виразу і числа. (№№
63-71). Самостійна робота
|
||
8
|
|
|
Складання і розв’язування задач. Порівняння місткості
посудин. Поняття «рік» і «місяць» ) (№№72-80)
|
||
9
|
|
|
Контрольна робота «Узагальнення і систематизація
навчального матеріалу за І клас»
|
||
10
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація
знань з теми
|
||
11
|
|
|
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У
МЕЖАХ 100 3 ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Задачі на
знаходження невідомого доданка (№№81-89)
|
||
12
|
|
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 3. Ламані лінії, задачі на збільшення числа на
кілька одиниць (№№90-98)
|
||
13
|
|
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 4. Розв’язування парних задач. Довжина ламаної
лінії (№№ 99-108)
|
||
14
|
|
|
Латинський алфавіт.
Вираз зі змінною. Позначення змінною буквою. Розв’язування і порівняння
простих задач (№№ 109-118)
|
|||||
15
|
|
|
Таблиці додавання і
віднімання числа 5. Підготовка ді розв’язування задач на дві дії (№№ 119-128)
|
|||||
16
|
|
|
Вправи і задачі на
засвоєння таблиць додавання і віднімання. Творча робота над задачами.
Розпізнання геометричних фігур (№№ 129-137)
|
|||||
17
|
|
|
Таблиці додавання і
віднімання числа 6. Знаходження значень виразів з буквеним компонентом.
Порівняння довжини відрізків (№№138-146)
|
|||||
18
|
|
|
Таблиці додавання і
віднімання числа 7. Складання за за коротким записом. Залежність між сумою і
доданкс (№№ 147-154)
|
|||||
19
|
|
|
Задачі на
збільшення (зменшення) числа на декілька одиниць. Табличне додавання і
віднімання чисел 2-7 (№№ 155-161)
|
|||||
20
|
|
|
Задачі на
знаходження невідомого зменшуваного. Вп[ задачі на засвоєння таблиць
додавання і віднімання (.№№ 162-167)
|
|||||
21
|
|
|
Таблиці додавання і
віднімання числа 8. Розв’язуванн задач, що мають спільну частину умови.
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного (№№169-177)
|
|||||
22
|
|
|
Задачі на дві дії. Вправи і задачі на засвоєння таблиць
додавання і віднімання (№№178-186)
|
|||||
23
|
|
|
Таблиці додавання і
віднімання числа 9. Периметр многокутника. Задачі на дві дії (№№ 187-195)
|
|||||
24
|
|
|
Розв’язування задач
на дві дії. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. (№№ 196-202).
|
|||||
25
|
|
|
Узагальнена таблиця
додавання і віднімання одноцифрових чисел. Задачі на дві дії (№№ 203-210). Самостійна робота
|
|||||
26
|
|
|
Розв’язування
складеної задачі двома способами. Порівняння периметрів трикутників.
Порівняння вира (№№211-217)
|
|||||
27
|
|
|
Контрольна робота
«Додавання і віднімання чисел межах 100 з переходом через розряд»
|
|||||
28
|
|
|
Аналіз контрольної
роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Таблиці додавання і
віднімання чисі
|
|||||
29
|
|
|
Усне додавання і віднімання чисел у межах 101 з переходом
через розряд Застосування дужок для зміни порядку виконання дій виразах.
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додаваї віднімання (№№ 218-226)
|
|||||
ЗО
|
|
|
Знаходження
значень виразів, що містять дужки. Формування вміння читати задачі (№№
227-235)
|
|||||
31
|
|
|
Види кутів. Прямий
кут. Задачі на знаходження третього доданка (№№ 236-242)
|
|||||
32
|
|
|
Прямокутник.
Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження значень виразів зі
змінною. Календар (№№ 243-249)
|
|||||
33
|
|
|
Довжина і ширина
прямокутника. Задачі, які містять відношення «на... більше», «на... менше».
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд (№№
250-258)
|
|||||
34
|
|
|
Квадрат.
Застосування різних способів знаходження суми і різниці двоцифрових чисел (№№
259-264)
|
|||||
35
|
|
|
Додавання
двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок) (№№265-276)
|
|||||
36
|
|
|
Застосування
способів усного додавання двоцифрових чисел для розв’язування задач і
знаходження значень виразів. Рух у протилежних напрямках (№№) 277-284.
|
|||||
37
|
|
|
Додавання виду 38
+ 4. Творча робота над задачею (№№ 285-294)
|
|||||
38
|
|
|
Додавання виду 76
+ 4. Задачі на дві дії. Перевірка додавання (№№ 295-302). Самостійна робота
|
|||||
39
|
|
|
Додавання виду 38
+ 52. Задача на зустрічний рух (№№ 303-310)
|
|||||
40
|
|
|
Контрольна робота
«Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд»
|
|||||
41
|
|
|
Аналіз контрольної
роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів
|
|||||
42
|
|
|
Додавання суми до
числа. Розв’язування задач і обчислення значень виразів різними способами
(№№ 311-321)
|
|||||
43
|
|
|
Віднімання суми
від числа. Розв’язування задач різними способами (№№ 322-329)
|
|||||
44
|
|
|
Усне віднімання
виду 40 - 8. Віднімання за числовою шкалою (№№ 330-338)
|
|||||
45
|
|
|
Закріплення
способу віднімання одноцифрового числа від розрядного двоцифрового.
Порівняння виразу і числа. Складання задачі за виразом (№№ 339-346)
|
|||||
46
|
|
|
Віднімання виду 53
- 8. Творча робота над задачею. Задачі на конструювання геометричних фігур
(№№ 347-354)
|
|||||
47
|
|
|
Загальний випадок
усного віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач за
числовими даними і малюнком (№№ 355-363)
|
|||||
48
|
|
|
Загальний випадок
віднімання двоцифрових чисел (продовження). Творча робота над задачею (№№
364-369). Самостійна робота
|
|||||
49
|
|
|
Віднімання
двоцифрових чисел виду 50- 34. Задачі на дві дії (№№ 370-378)
|
|||||
50
|
|
|
Усне додавання і
віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за коротким записом. (№№
379-386)
|
|||||
51
|
|
|
Повторення
додавання і віднімання двоцифрових чисел. Усні обчислення за таблицею (№№
387-394)
|
|||||
52
|
|
|
Контрольна робота
«Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд»
|
|||||
53
|
|
|
Аналіз контрольної
роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми . (№№ 395-403).
|
|||||
54
|
|
|
ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ
ТА ДІЛЕННЯ
Сутність дії
множення. Знак множення. Заміна виразів на додавання виразами на множення і
виразів на множення виразами на додавання » (№№404-411 )
|
|||||
55
|
|
|
Читання прикладів
на множення. Назви компонентів та результату дії множення. Розв’язування
задач на множення (№№412-418 )
|
|||||
56
|
|
|
Складання таблиці
множення числа 2. Задачі на множення. Порівняння математичних виразів (№№
419-427)
|
|||||
57
|
|
|
Закріплення
додавання і віднімання в межах 100 (№№ 428- 435)
|
|||||
58
|
|
|
Задачі на дві дії
різного ступеня (№№ 436-460
|
|||||
59
|
|
|
Сутність дії
ділення. Знак ділення. Зв'язок дії множення і ділення. Розв'язування задач і
знаходження значень виразів на дії різного ступеня. (№№ 461-475)
|
|||||
60
|
|
|
Складання таблиці
ділення на 2. Задачі на розкриття змісту ділення (№№ 476-482)
|
|||||
61
|
|
|
Застосування
таблиці ділення на 2 для розв’язування задач наділення на рівні частини і
наділення на вміщення. Порівняння задач (№№ 483-489)
|
|||||
62
|
|
|
Вправи і задачі на
засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. (№№ 490-498)
|
|||||
63
|
|
|
Вправи і задачі на
засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Порівняння математичних
виразів (№№ 499- 508)
|
|||||
64
|
|
|
Вправи і задачі на
засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2 (№№ 509-515)
|
|||||
65
|
|
|
Таблиця множення
числа 3. Вирази і задачі на дії різного ступеня (№№ 516-523)
|
|||||
66
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння
таблиці множення числа 3. Порівняння задач за різним розташуванням множників
в умові (№№ 524-532)
|
|||
67
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння
таблиці множення числа 3
|
|||
68
|
|
|
Істотні ознаки кола, круга.. Вправи на засвоєння таблиці
множення числа 3. Порівняння задач на множення і додавання (№№ 533-540)
|
|||
69
|
|
|
Вирази з дужками на дії різного
ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа'3 (№№ 541-546)
|
|||
70
|
|
|
Складання виразів з дужками. Взаємозв’язок дій множення і
ділення (повторення). Вправи і задачі на засвоєння вивчених таблиць множення
і ділення. Довжина ламаної лінії (№№ 547-555)
|
|||
71
|
|
|
Складання таблиці ділення на 3.
Розв’язування задач на ділення (№№ 565-571)
|
|||
72
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння
таблиці множення числа 3. Знаходження периметра квадрата (№№ 572-577)
|
|||
73
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння
таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів зі змінною (№№ 578-584)
|
|||
74
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу.Взаємозв’язок між
додаванням і відніманням.(№№ 585-592)
|
|||
75
|
|
|
Повторення вивченого. Розв’язування задачі на три дії (№№
593-600)
|
|||
76
|
|
|
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці
для розв’язування задач і обчислення значень виразів (№№ 601-609)
|
|||
77
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 4
(№№610-515)
|
|||
78
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння
таблиці множення числа 4. (№№ 616-621). Самостійна робота
|
|||
79
|
|
|
Складання таблиці ділення на 4. Вправи і задачі на
засвоєння таблиці ділення на 4 (№№ 622-628)
|
|||
80
|
|
|
Контрольна робота «Табличне
множення та ділення»
|
|||
81
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Вправи і задачі на засвоєння
таблиць множення і ділення. (№№ 629-636).
|
|||
82
|
|
|
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина», «третина» і
«чверть». Дії з іменованими числами (величинами). Складання і розв’язування
задачі за схемою виразу (№№ 637-645)
|
|||
83
|
|
|
Складання таблиці множення числа 5. Вправи на засвоєння таблиці
множення числа 5. Обчислення значень виразів, у складі яких двічі
повторюється та сама буква (№№ 647- 657)
|
|||
84
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5.
Розв’язування задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів (№№ 658-667)
|
|||
85
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5.
Ознайомлення з задачею на дві дії, яка включає поняття «збільшення»
(«зменшення») числа в кілька разів (№№ 668-673)
|
|||
86
|
|
|
Таблиця ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення
на 5, на збільшення або зменшення числа в кілька разів (№№ 674-683)
|
|||
87
|
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 5.
Складені задачі, які включають збільшення або зменшення
числа в кілька разів. Частини числа (№№ 684-691)
|
|||
88
|
|
|
Порядок виконання дій одного та різних ступенів.
Розв’язування задач складанням виразу (№№ 692-699)
|
|||
89
|
|
|
Застосування правил про порядок виконання арифметичних
дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв’язуються
двома діями (№№ 700-709)
|
|||
90
|
|
|
Перевірка додавання та віднімання. Складання і
розв’язування задач. Периметр трикутника (№№ 710-719)
|
|||
91
|
|
|
Ознайомлення з таблицею множення числа 6. Знаходження
значень виразів зі змінною (№№720-729)
|
|||
92
|
|
|
Доба. Година. Хвилина. Визначення часу за годинником (№№
730-738)
|
|||
93
|
|
|
Визначення часу за годинником. Вправи і задачі на засвоєння
таблиць множення і ділення (№№ 739-747)
|
|||
94
|
|
|
Розв’язування прикладів і задач з опорою на таблицю
множення числа 6 . Складання виразів і обчислення їх значень (№№ 748-755)
|
|||
95
|
|
|
Ознайомлення з таблицею ділення на 6. Порядок виконання дій
у виразах. Творча робота над задачею (№№ 756-764)
|
|||
96
|
|
|
Розв’язування прикладів і задач з опорою на таблицю ділення
на 6. Знаходження довжини ламаної (№№ 765-773)
|
|||
97
|
|
|
Задачі і вправи на ділення на 6 з опорою на таблицю. (№№
774-780). Самостійна робота
|
|||
98
|
|
|
Кратне порівняння чисел. Знаходження значень виразів і
розв’язування задач на дві дії. Задачі на кратне порівняння чисел. Дії з
іменованими числами (№№ 781-798)
|
|||
99
|
|
|
Контрольна робота «Табличне множення та ділення»
|
|||
100
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів
|
|||
101
|
|
|
Ознайомлення
з таблицею множення числа 7. Задачі на конструювання геометричних фігур (№№
799-807)
|
|||
102
|
|
|
Вправи і задачі на
застосування таблиці множення числа 7 з опорою на таблицю.(№№ 808-815)
|
|||
103
|
|
|
Вправи і задачі на
застосування таблиць множення і ділення з опорою на таблиці. Рівняння з одним
невідомим (№№ 816-825)
|
|||
104
|
|
|
Ознайомлення з
таблицею ділення на 7. Задачі на кратне порівняння (№№ 826-834)
|
|||
105
|
|
-
|
Розв’язування
вправ і задач з опорою на таблицю ділення ’на 7. Складання правильних
рівностей (№№ 835-842)
|
|||
106
|
|
|
Взаємозв'язок між
множенням і діленням. Обчислення значень числових виразів (№№ 843-849)
|
|||
107
|
|
|
Розв'язування
вправ і задач з опорою на вивчені таблиці множення і ділення. (№№ 850-859)
|
|||
108
|
|
|
Ознайомлення з
таблицею множення числа 8. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька
разів чи на кілька одиниць (№№ 860-868)
|
|||
109
|
|
|
Задачі і вправи на
поєднання дій різних ступенів (№№ 869- 874)
|
|||
110
|
|
|
Розв’язування
задач і вправ з використанням таблиці множення числа 8 (№№ 875-881)
|
|||
111
|
|
|
Ознайомлення з
таблицею ділення на 8. Розв'язування вправ і задач з опорою на таблицю
ділення на 8 (№№ 892- 900)
|
|||
112
|
|
|
Розв'язування
вправ і задач з опорою на таблиці множення числа8 і ділення на 8. (№№
901-908)
|
|||
113
|
|
|
Вправи і задачі з
використанням таблиці ділення на 8
|
|||
114
|
|
|
Задачі на кратне
порівняння двох часток (№№ 909-916)
|
|||
115
|
|
|
Розв’язування
вправ і задач з опорою на таблиці. (№№ 917-925)
|
|||
116
|
|
|
Ознайомлення з
таблицею множення числа 9. Задачі на конструювання геометричних фігур (№№
926-934)
|
|||
117
|
|
|
Розв’язування
вправ і задач з опорою на таблицю множення числа 9. Порівняння математичних
виразів (№№ 935-942)
|
|||
118
|
|
|
Ознайомлення з
таблицею ділення на 9. Знаходження частини від числа. Обчислення значень
числових виразів з опорою на таблицю. (№№ 943-950)
|
|||
119
|
|
|
Вправи і задачі на
застосування таблиці ділення на 9 з опорою на таблицю. Положення відрізка на
площині (№№ 951-958)
|
|||
120
|
|
|
Вправи і задачі на
застосування таблиці множення і ділення з опорою на таблиці.(№№ 959-964)
|
|||
121
|
|
|
Переставний закон
множення. Нерівність зі змінною (№№ 965-972)
|
|||
122
|
|
|
Властивості
множення чисел 0 і 1 та множення на 0 і на 1. Обчислення значень числових
виразів з опорою на таблиці.(№№ 973-979)
|
|
123
|
|
|
Властивості
ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число. Розв’язування задач (№№
980-987)
|
|
124
|
|
|
Властивості
ділення нуля на число. Неможливість ділення на нуль. Обчислення значень
числових виразів (№№ 988- 994)
|
|
125
|
|
|
Властивості
множення числа 10. Розв’язування задач. (№№995-1001)
|
|
126
|
|
|
Властивості
множення і ділення числа на 10. (№№ 1002- 1010). Самостійна робота
|
|
127
|
|
|
Лінійна діаграма.
Знаходження частини від числа (№№ 1011-1018)
|
|
128
|
|
|
Контрольна робота
«Табличне множення та ділення»
|
|
129
|
|
|
Аналіз контрольної
роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів
|
|
130
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 2 КЛАСІ
Нумерація чисел.
Додавання і віднімання, пов’язане з нумерацією. Побудова відрізків (№№
1026-1034)
|
|
131
|
|
|
Табличне додавання
і віднімання чисел. Розв’язування задач на збільшення (зменшення) числа (№№
1035-1042)
|
|
132
|
|
|
Додавання
двоцифрових чисел. Залежність результату дії додавання, віднімання від зміни
одного з компонентів при сталому другому. (№№ 1043-1050)
|
|
133
|
|
|
Дії з іменованими
числами. Складені задачі, що містять збільшення (зменшення) одного з
компонентів на кілька одиниць (№№ 1051-1057). Самостійна робота
|
|
134
|
|
|
Повторення таблиць
множення та ділення. Задачі на дії різного ступеня (№№ 1065-1073)
|
|
135
|
|
|
Контрольна робота
з перевірки сформованості навичок усних обчислень
|
|
136
|
|
|
Аналіз контрольної
роботи. Закріплення і узагальнення вивченого матеріалу
|
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО
(за підручником: Гільберг, Т. В. Природознавство
підруч. для загальноосвіт. навч. закл. : 2 кл. / Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак - К.:
Генеза, 2012 - 112 с.)
68 годин
(2 години на тиждень)
№
|
Дата
|
Прим.
|
Тема уроку
|
||
СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ПОРАМИ РОКУ
|
|||||
1
|
|
|
Явища природи
|
||
2
|
|
|
Земля і її форма. Глобус - модель
Землі.»
|
||
3
|
|
|
Обертання Землі навколо осі. Чому
на Землі бувають день і ніч. Доба
|
||
4
|
|
|
Рух Землі навколо Сонця. Рік
|
||
5
|
|
|
Рух Сонця по небосхилу. Вплив Сонця
на сезонні явища в природі
|
||
6
|
|
|
Термометр. Вимірювання температури Практична робота «Визначення
показів термометра за малюнками»
|
||
7
|
|
|
Вода в природі. Зміни стану води
при нагріванні та охолодженні. Практична робота «Вимірювання температури повітря та
води»
|
||
8
|
|
|
Три стани води: твердий - лід
(сніг); рідкий - вода; газоподібний - водяна пара
|
||
9
|
|
|
Різні
види опадів. Колообіг води в природі. Утворення хмар
|
||
10
|
|
|
Вітер
|
||
11
|
|
|
Погода та її складові. Народні
прикмети та передбачення погоди
|
||
12
|
|
|
Перевір, як ти можеш застосувати
свої знання. Контрольна
робота
|
||
13
|
|
|
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення і систематизація знань учнів
|
||
|
|
|
ПРИРОДА ВОСЕНИ
|
||
14
|
|
|
Осінні явища у живій та неживій
природі
|
||
15
|
|
|
Планування спостережень за неживою
і живою природою восени. Екскурсія «Спостереження за природою восени»
|
||
16
|
|
|
Спостереження за погодою
|
||
17
|
|
|
Рослини восени
|
||
18
|
|
|
Поширення плодів і насіння у
природі
|
||
19
|
|
|
Поширення плодів і насіння рослин у
природі
|
||
20
|
|
|
Гриби: їстівні та отруйні. Правила
збирання грибів Практична
робота «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю»
|
||
21
|
|
|
Перевір, як ти можеш застосувати
свої знання про природу восени. Контрольна робота
|
||
22
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення
і систематизація знань учнів
|
||
23
|
|
|
Осінні явища в житті тварин.
Підготовка тварин до зими
|
||
24
|
|
|
Перелітні та осілі птахи
|
||
25
|
|
|
Взаємозв’язки між неживою природою,
рослинами і тваринами восени
|
||
26
|
|
|
Праця людей восени. Охорона рослин
і тварин
|
||
27
|
|
|
Дослідницький проект «Як готуються до зими рослини і
тварини?»
|
||
28
|
|
|
Перевір, як ти можеш застосувати
свої знання про природу восени. Контрольна робота
|
||
29
|
|
|
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення і систематизація знань учнів
|
||
|
|
|
ПРИРОДА ВЗИМКУ
|
||
30
|
|
|
Зимові явища у живій та неживій
природі. Екскурсія
«Спостереження
за природою взимку»
|
||
31
|
|
|
Погода взимку (зміна температури,
хмарність, опади). Ожеледиця, заметіль. Практична робота «Дослідження сніжинок за допомогою
лупи та за малюнками»
|
||
32
33
|
|
|
Народні прикмети про погоду взимку
|
||
|
|
|
Замерзання водойм. Утворення криги
та льоду. Практична
робота «Сніг і лід - це вода»
|
||
34
|
|
|
Рослини взимку. Дерева, кущі,
травянисті рослини взимку
|
||
35
|
|
|
Тварини взимку. Екскурсія «Відвідування природничого відділу краєзнавчого
музею»
|
||
36
|
|
|
Зимуючі й осілі птахи.
|
||
37
|
|
|
Навчальний проект « Пташина їдальня»
|
||
38
|
|
|
Турбота людей про тварин взимку.
Праця людей взимку. Взаємозв’язки у природі взимку
|
||
39
|
|
|
Перевір, як ти можеш застосувати
свої знання про природу взимку. Контрольна робота
|
||
40
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і
систематизація знань учнів
|
||
|
|
|
ПРИРОДА НАВЕСНІ
|
||
41
|
|
|
Весняні явища у живій та неживій природі
|
||
42
|
|
|
Екскурсія «Спостереження
за природою навесні»
|
||
43
|
|
|
Погода навесні ,
|
||
44
|
|
|
Відлига. Льодохід. Повінь
|
||
45
|
|
|
Сокорух, розвиток бруньок, цвітіння
|
||
46
|
|
|
Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Практична робота
«Розпізнавання органів трав’янистих рослин»
|
||
47
|
|
|
Праця людей навесні
|
||
48
|
|
|
Тварини навесні. Піклування про потомство
|
||
49
|
|
|
Повернення перелітних птахів. Влаштування гнізд та
виведення пташенят. Охорона птахів
|
||
50
|
|
|
Взаємозв’язки у природі навесні
|
||
51
|
|
|
Навчальний проект «Рослини та тварини — символи України» (калина,
верба, соняшник, лелека)
|
||
52
|
|
|
Охорона рослин і тварин
|
||
53
|
|
|
Перевір, як ти можеш застосувати свої знання про
природу навесні. Контрольна робота
|
||
54
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і
систематизація знань учнів
|
||
|
|
|
ПРИРОДА ВЛІТКУ
|
||
55
|
|
|
Ознаки літа
|
||
56
|
|
|
Екскурсія «Здрастуй,
літечко!» (спостереження за ознаками літа, що наближається)
|
||
57
|
|
|
Нежива природа і погода влітку
|
||
58
|
|
|
Жива природа влітку
|
||
59
|
|
|
Рослини влітку. Рослини лісу. Рослини луків та
водойм
|
||
60
|
|
|
Лікарські рослини. Отруйні рослини. Практична робота
«Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями»
|
||
61
|
|
|
Тварини влітку. Лісові тварини
|
||
62
|
|
|
Тварини луків та водойм
|
||
63
|
|
|
Збереження природи . Червона книга України. Рослини
і тварини з Червоної книги України
|
||
64
|
|
|
Навчальний проект «Червона книга України»
|
||
65.
|
|
|
Взаємозв’язки у природі влітку. Сонячний годинник
|
||
66
|
|
|
Перевір, як ти можеш застосувати свої знання про
природу влітку. Контрольна робота
|
||
67
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і
систематизація знань учнів
|
||
68
|
|
|
Підсумковий урок
|
||
Рекомендовані
екскурсії (за
вибором учителя):
1. Спостереження за явищами природи восени, навесні, взимку.
2. Здрастуй, літечко!
(спостереження за ознаками літа, що наближається).
3.
За
вибором: ферма, парник, парк, сад, город, шкільна ділянка, краєзнавчий музей,
природничий музей, зоопарк, зоомагазин, квітковий магазин,
еколого-натуралістичний центр, ветеринарна клініка, притулок для тварин, інше.
Рекомендовані навчальні проекти
(за
вибором учителя, не менше чотирьох упродовж навчального року, з них один -
дослідницький). Назву і маршрут проекту вчитель визначає разом з дітьми -
учасниками проекту. Запропоновані назви - орієнтовні.
1.
Як
тварини готуються до зими?
2.
Червона
книга України.
3.
Пташина
їдальня.
4.
Як
рослини готуються до зими?
5.
Рослини
та тварини - символи України (калина, верба, соняшник, пшениця, лелека, ін.).
6.
Збережемо
життя ялинці.
7.
Пташка
року України.
Добра справа для природи.
(за підручником: Сидоренко, В. К. Трудове навчання : підруч. для 2 кл.
загальноосвіт. навч. закл. / В. К. Сидоренко, Н. В. Котелянець. - Харків :
Сиция, 2012. - 128 с. : іл.)
35 годин, з них
1 — екскурсії, 4 - резерв Резерв часу передбачається використовувати для
проведення уроків узагальнення та повторення з використанням нестандартних
форм, презентації проектів, вивчення актуальних тем: «Сучасні технології
виготовлення виробів», «Бісероплетіння», «Виготовлення об’ємних виробів з
дроту» «Виготовлення виробів з збереженням народних традицій (ремесел)
регіону», «Вирощування та догляд за рослинами», «Вирощування та догляд за
птахами, тваринами», «Кулінарія» «Декоративно-ужиткове мистецтво»,
«Конструювання з використанням ігрових наборів і конструкторів та (або) їх
електронних версій» та інші.
№
з/п
|
Дата
|
Прим
|
Зміст навчального матеріалу
|
|
1
|
|
|
Інструктаж
із БЖД. Робота із природними матеріалами.
Бесіда
«Навіщо людина працює». Виготовлення композицій із природних матеріалів
(насіння, плоди, крупи). Аплікація з листя «Букет»
|
|
2
|
|
|
Послідовність
дій та безпека праці під час виготовлення виробів із природних матеріалів на
площині. Аплікація «Чапля»
|
|
3
|
|
|
Практична
робота. Виготовлення із природних матеріалів предметних і сюжетних аплікацій,
композицій (букетів, пейзажів, казкових героїв тощо). Аплікація «Пейзаж»
|
|
4
|
|
|
Створення
сюжетних композицій з елементами творчості (парна, групова робота). Аплікація
«Соняшник»
|
|
5
|
|
|
Аплікація
з використанням ниток. Застосування
ниток. Види ниток. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із ниток.
Інструменти для роботи та прийоми їхнього застосування. Практична робота
Виготовлення аплікації з використанням ниток. Аплікація з ниток «Котик»
|
|
6
|
|
|
Виготовлення
аплікацій із засипанням малюнка різаними нитками та їх приклеювання.
Аплікація з використанням ниток по контуру малюнка.
|
|
7
|
|
|
Виготовлення
аплікацій із засипанням малюнка різаними нитками та їх приклеювання.
Аплікація з ниток «Грибок - боровичок»
|
|
8
|
|
|
Згинання
і складання паперу. Аплікації з паперу і картону. Види
паперу і картону. Властивості картону. Галузі застосування паперу і картону.
Бесіда «Діло майстра хвалить»; Аплікація «Їжачок»
|
|
9
|
|
|
Послідовність дій під час виготовлення аплікацій
із паперу і картону за шаблоном. Аплікація «Кулон»
|
|
10
|
|
|
Практична робота. Виготовлення сюжетних аплікацій
із паперу і картону. Виготовлення з деталей геометричної форми паперових
макетів килимів, прикрас, елементів лицарських обладунків. Аплікація
«Лицарський щит»
|
|
11
|
|
|
Практична робота. Виготовлення декоративної
листівки, конверта тощо. Аплікація «Вітальна листівка»
|
|
12
|
|
|
Паперові
об'ємні фігури. Елементи
графічної грамоти. Правила розмічання на папері і картоні. Лінії. Розгортки
прямокутних форм. Об’ємний виріб «Ялинка-складанка»
|
|
13
|
|
|
Послідовність дій під час виготовлення паперових
об'ємних фігур. Практична робота Виготовлення ялинкових прикрас об'ємної
форми, подарункових коробочок тощо.
Об’ємний виріб «Подарунковий кошик»
|
|
14
|
|
|
Орнамент.
Види орнаменту. Декоративно-
ужиткове мистецтво. Послідовність дій під час виготовлення орнаментів. Бесіда
«Ознайомлюємося із професіями». Практична робота Виготовлення орнаментів у
смужці. «Рушник»
|
|
15
|
|
|
Практична робота. Виготовлення орнаментів на
прямокутній та круглій основах. «Декоративний таріль»
|
|
16
|
|
|
Оригамі.
Історія виникнення техніки оригамі.
Пластика паперу. Послідовність дій під час виготовлення оригамі. «Човник на
морі»
|
|
17
|
|
|
Практична робота. Створення за схемою фігур
літачка, човника, котика, песика тощо
|
|
18
|
|
|
Практична робота. Створення квітів у техніці
оригамі
|
|
19
|
|
|
Витинанка.
Витинанка як вид народних ремесел
України. Бесіда «Професії моїх батьків» Послідовність дій під час
виготовлення витинанок. Безпека праці з інструментом. Практична робота
Виготовлення сніжинок, серветок, мережок технікою витинанки
|
|
20
|
|
|
Пластилін
і його застосування. Виготовлення
виробів об’ємної форми з пластиліну
|
|
21
|
|
|
Загальні відомості про виробництво пластиліну. Послідовність
виготовлення виробів об’ємної форми 3 пластиліну
|
|
22
|
|
|
Практична робота Виготовлення виробів об’ємної
форми з пластиліну
|
|
23
|
|
|
Практична робота Ліплення сюжетних
композицій (парно, групами) на задану вчителем тему
|
|
24
|
|
|
Самообслуговування.
Культура харчування. Правила
поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення. Сервірування столу
|
|
25
|
|
|
Практична робота. Сервірування столу
|
|
26
|
|
|
Самообслуговування.
Одяг і взуття. Правила
догляду за одягом і взуттям. Шиття. Інструменти й матеріали для пришивання
гудзиків. Послідовність дій під час пришивання гудзиків
|
|
27
|
|
|
Практична робота. Пришивання гудзиків із
двома отворами
|
|
28
|
|
|
Екскурсія
до майстерні із
традиційними народними ремеслами, на підприємство (до майстерні) з обробки
глини, тканини
|
|
29
|
|
|
Обговорення екскурсії— яку продукцію
випускають, яке обладнання застосовують, які професії тамтешніх працівників
та ін. Бесіда «Коли я виросту...»
|
|
ЗО
|
|
|
Макетування.
Виготовлення і
оздоблення об'ємних виробів
|
|
31
|
|
|
Розмічання розгорток на аркуші в клітинку.
Послідовність дій під час виготовлення й оздоблення об'ємних виробів
|
|
32
|
|
|
Картон та пінопласт як штучний матеріал для
макетування. Практична робота. Виготовлення макетів (сільської хати,
багатоповерхового будинку тощо)
|
|
33
|
|
|
Практична робота. Виготовлення іграшкових
меблів, транспортних засобів тощо з штучних матеріалів та картону
|
|
34
|
|
|
Практична робота. Виготовлення транспортних
засобів із штучних матеріалів та картону
|
|
35
|
|
|
Підсумковий
урок
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
(за підручником: Основи здоров’я :
Підручник, для 2-го кл. загальноосв. навч. закл. / І.Д.Бех, Т В.Воронцова, В.С.Пономаренко, С.В.Страшко - К. :
Видавництво "Алатон", 2012. - 136 с.)
№
|
Дата
|
Примітка
|
Тема уроку
|
|
|
|
1. Здоров'я людини
|
1
|
|
|
Ріст і розвиток людини. Практична робота. «Вимірювання
зросту і маси тіла» (с. 6-9)
|
2
|
|
|
Здоров’я і хвороби. Ознаки здоров’я
і хвороби (с. 10-13)
|
3
|
|
|
Як захиститися від інфекцій? Світ мікробів.
Карантин, (с. 14-19)
|
|
|
|
2.
Фізична складова здоров'я
|
4
|
|
|
Розпорядок дня школяра. Порядок і дисципліна. Практична
робота «Складання розпорядку робочого дня» (с. 20-25)
|
5
|
|
|
Навчання і відпочинок. Користь активного відпочинку.
Практична робота «Планування вихідного дня» (с. 26-29)
|
6
|
|
.
|
Гігієна школяра. Ранкові і вечірні
гігієнічні процедури, (с. 30-33)
|
7
|
|
|
Здорові зуби. Практична робота «Як правильно
доглядати за порожниною рота» (с. 34-37)
|
8
|
|
|
Харчування і здоров'я. Практична робота «Вибір корисних
для здоров’я продуктів» (с. 38-41)
|
9
|
|
|
Культура харчування. Правила
поведінки за столом, (с. 42-45)
|
10
|
|
|
Фізичні вправи і здоров’я. Ранкова
гімнастика (с. 46-49)
|
11
|
|
|
Правила і процедури загартовування.
Практична
робота «Вибір одягу за погодою. (Гра «Вдягни ляльку»)» (с. 50-53)
|
12
|
|
|
Узагальнюючий урок за темами
«Здоров’я людини», «Фізична складова здоров’я» Перевір себе. (с. 54)
|
|
|
|
3. Соціальна складова здоров'я
|
13
|
|
|
Права дитини (с. 56-59)
|
14
|
|
|
Твоя родина (с. 60-63)
|
15
|
|
|
Наука спілкування. Практична робота «Розпізнавання
невербальних знаків, сигналів, жестів» (с. 64-68)
|
16
|
|
|
Безпека і небезпека. Небезпечні
ситуації. Практична
робота «Створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях» (с. 69-75)
|
17
|
|
|
Помічники удома. Побутові прилади.
Небезпечні речовини (с. 76-79)
|
18
|
|
|
Безпека вдома. Користування
телевізором, комп’ютером мобільним телефоном. Практична робота «Створення пам’ятки щодо перегляду
телевізійних передач, користування комп’ютером і мобільним телефоном».
(с. 80-83)
|
19
|
|
|
Можливі надзвичайні ситуації у школі. Шляхи виходу дитини зі школи. Практична робота «Відпрацювання
навичок виходу з
приміщення
школи» (с. 84-87)
|
20
|
|
|
Безпека на дорогах, (с. 88-91)
|
21
|
|
|
На перехресті. Практична робота «Моделювання
ситуації переходу дороги на регульованому нерегульованому перехресті», (с. 92-95)
|
22
|
|
|
Тварини довкола нас. Безпека
поводження з дикими бездомними тваринами (с. 96-99)
|
23
|
|
|
Відпочинок на природі. Безпека на
відпочинку (с. 100-103)
|
24
|
|
|
Сам собі лікар. Правила надання
першої допомоги(с. 104- 107). Практична робота «Моделювання ситуації надання
першої допомоги при нескладних травмах»
|
25
|
|
|
Узагальнюючий урок за темою
«Соціальна складова здоров’я» Перевір себе. (с. 108)
|
|
|
|
4. Психічна і духовна складові
здоров'я
|
26
|
|
|
Смаки і захоплення людини, їх вплив
на здоров’я (с. 109- 113)
|
27
|
|
|
Практична робота. Створення
плаката «Захоплення нашого класу»
|
28
|
|
|
Вибір друзів. Друзі за
інтересами(с. 114-115). Практична робота. Презентація «Моє захоплення»
|
29
|
|
|
Людяність і співчуття. Як надати
підтримку і допомогу (с. 116-117)
|
ЗО
|
|
|
Практична робота «Написання
листа-подяки» (на вибір учня)
|
31
|
|
|
Життєрадісність і здоров’я
|
32
|
|
|
Реклама і здоров’я. Прийняття
рішень (с. 118-120)
|
33
|
|
|
Правила літнього відпочинку (с.
124-125)
|
34
|
|
|
Узагальнюючий урок. Виставка
дитячих робіт присвячених здоровому способу життя та профілактика шкідливих
звичок
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий