Педагогічне кредо
Завдання школи - навчити жити. Ми
повинні виховати людину, здатну створити
особисте життя.
Творче кредо
Навчаючи інших, ми вчимося самі.
Життєве кредо
Любов виховується
любов’ю, доброта - добротою, життя - життям, найгірше - це втратити віру.
Учитель вчить інших до того часу, поки
сам вчиться.
Учитель - автор власної програми,
системи, методів роботи.
Учитель - друг і помічник учня у його
розвитку і
самовдосконаленні.
Жодного дня без нового!
Виховуй без примусу!
Навчи дітей думати і любити!
Любіть роботу, яку ви виконуєте, і тоді
жодного дня у вас не буде робочого!
Плануйте свою діяльність.
Якщо ваш голос стає загрозливим, ви, а
не діти, робите щось не так.
Багато знань не робить людину розумною,
отже, мета освіти - не
знання, а дія.
Вчитель - слово високе, бо його
призначення, як сказано поетом, в том «щоб істин світлих закласти зачатки в
душі молоді». Сучасний вчитель повинен не лише давати знання, головне - уміти звернутися до душі і серця
маленької людини. Адже дати цікавий урок - всього лише мінімум. Навіть блискуче
знати свій предмет -
ще не означає бути вчителем. Сьогодні саме життя вимагає від вчителя
нових знань, нового стилю мислення, адже нове покоління житиме в світі ще
швидших змін - економічних,
соціальних, інформаційних. А це вимагає від людини принципово іншого
мислення, відвертості, критичності, мобільності. Але місія вчителя - піклуватися не
тільки про передачу знань, а і про внутрішній розвиток дитини.
У своїй педагогічній роботі я
намагаюся вчити дітей здобувати
знання,
приймати самостійно рішення, відповідати за них, добиватися результатів і
поставленої мети.
В. Сухомлинський говорив, що
школа має бути не коморою знань, а середовищем думки. Тоді предмет,
що його викладає вчитель, стає не кінцевою його діяльністю, а засобом розвитку дитини.
У кожній дитині я бачу Людину, вірю в неї, в її розум, добре
серце,
безкорисливість і неповторність, тому до кожної дитини намагаюсь знайти
індивідуальний підхід, стати не просто вчителем, а товаришем.
МЕТОДИ І ПРИЙОМИ РОБОТИ
-
проблемно-пошукові;
-
прийоми інтерактивного навчання;
-
мікрофон;
-
навчаючи – вчусь;
-
використання ігрових ситуацій;
-
використання прийомів контролю і самоконтролю.
Комментариев нет:
Отправить комментарий