Методична робота

Педагогічне кредо
Завдання школи  -  навчити жити. Ми повинні виховати людину, здатну створити особисте життя.
Творче кредо
Навчаючи інших, ми вчимося самі.
Життєве кредо
Любов виховується любов’ю, доброта - добротою, життя - життям, найгірше  -  це втратити віру.




 ЗАПОВІДІ ВЧИТЕЛЯ
Учитель вчить інших до того часу, поки сам вчиться.
Учитель - автор власної програми, системи, методів роботи.
Учитель - друг і помічник учня у його розвитку і
самовдосконаленні.
Жодного дня без нового!
Виховуй без примусу!
Навчи дітей думати і любити!
Любіть роботу, яку ви виконуєте, і тоді жодного дня у вас не буде робочого!
Плануйте свою діяльність.
Якщо ваш голос стає загрозливим, ви, а не діти, робите щось не так.
Багато знань не робить людину розумною, отже, мета освіти - не знання, а дія.


Вчитель - слово високе, бо його призначення, як сказано поетом, в том «щоб істин світлих закласти зачатки в душі молоді». Сучасний вчитель повинен не лише давати знання, головне - уміти звернутися до душі і серця маленької людини. Адже дати цікавий урок - всього лише мінімум. Навіть блискуче знати свій предмет - ще не означає бути вчителем. Сьогодні саме життя вимагає від вчителя нових знань, нового стилю мислення, адже нове покоління житиме в світі ще швидших змін - економічних, соціальних, інформаційних. А це вимагає від людини принципово іншого мислення, відвертості, критичності, мобільності. Але місія вчителя - піклуватися не тільки про передачу знань, а і про внутрішній розвиток дитини.
У своїй педагогічній роботі я намагаюся вчити дітей здобувати знання, приймати самостійно рішення, відповідати за них, добиватися результатів і поставленої мети.
В. Сухомлинський говорив, що школа має бути не коморою знань, а середовищем думки. Тоді предмет, що його викладає вчитель, стає не кінцевою його діяльністю, а засобом розвитку дитини.
У кожній дитині я бачу Людину, вірю в неї, в її розум, добре серце, безкорисливість і неповторність, тому до кожної дитини намагаюсь знайти індивідуальний підхід, стати не просто вчителем, а товаришем.




 МЕТОДИ І ПРИЙОМИ РОБОТИ


-        проблемно-пошукові;
-        прийоми інтерактивного навчання;
-        мікрофон;
-        навчаючи – вчусь;
-        використання ігрових ситуацій;

-        використання прийомів контролю і самоконтролю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий